Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti výroby a prodeje nábytku mezi společností Quick Office s.r.o., tel: +420 603 569 185, e-mail: info@qo.cz (dále jen „prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující") Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
I.
Základní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi společností Quick Office s.r.o. (dále jen „prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující")
Kupujícímu je doporučeno se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
Prodávající
Quick Office s.r.o., IČ 26769166, DIČ CZ26769166, se sídlem Malinová 1662/5, 106 00 Praha 10, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložka 92463, zabývající se prodejem nábytku, jak dalším prodejcům tak i koncovým uživatelům.
Kupující
Koncový uživatel – při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího s koncovým uživatelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník v aktuálním znění, jakož i předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II.
Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
III.
Otevírací doba
Obchod na adrese Radotínská ul., Praha 5 Radotín:
Po.-Út. 8-17h, St.-Pá. 8-15h.
Objednávky přes internetový obchod na adrese www.QO.cz
24h denně, 7 dní v týdnu
IV.
Ceny
Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.
V.
Objednávání
Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Pokud kupující s cenou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.
Objednávat je možno následujícími způsoby:
- prostřednictvím elektronického obchodu na www.QO.cz (dále jen „e-shop")
- elektronickou poštou na adrese obchod@QO.cz
- osobně
- faxem
- telefonicky
Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes elektronický obchod nebo písemnou formou (e-mail, fax) a uvést následující údaje:
- obchodní jméno a sídlo kupujícího
- IČO a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH
- kód a název zboží dle ceníku
- jednotkovou cenu
- způsob odebrání a dopravy
- dodací adresu
- podpis osoby oprávněné objednávat zboží
- všechny další údaje, které kupující považuje za důležité
VI.
Odstoupení od smlouvy
Není-li kupující již schopen zboží vrátit v původním stavu anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je kupující povinen chybějící hodnotu nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě.
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:
a) Doporučujeme pro rychlé vyřízení odeslat dopis (nejlépe e-mailem) s textem: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:…………………...". Datum a podpis.
b) Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
c) Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi . Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Prodávající nenese odpovědnost za škody na zboží vzniklé při dopravě, kterou zajistil kupující..
d) Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na I.) na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem (jako např. nábytek atypických rozměrů, vestavěný nábytek nebo nábytek z materiálů, které nejsou nabízeny na e-shopu a byly použita na přání kupujícího), II.) na dodávku spotřebního zboží (jako např. nábytkářské tmely, vosky, laky a jiné zboží), u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí. e) Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
f) V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
VII.
Platební podmínky
a) platba v hotovosti při nákupu
b) platba předem bankovním převodem
c) platba přes internetové rozhraní banky
d) platba kartou MasterCard nebo Visa prostřednictvím internetového platebního portálu
e) na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
f) platba na fakturu se splatností (pouze při splnění podmínek pro poskytnutí kreditu)
g) na splátky (pouze v případě, že kupující splní podmínky společnosti poskytující splátkový prodej).
i) platba Aura kartou
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
VIII.
Dodací podmínky
Osobní odběr: Zboží může převzít pouze osoba k tomu pověřená (oprávněná) majitelem firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem.
Zasílání zboží zajišťuje firma Quick Office s.r.o. vlastními nebo pronajatými prostředky. Prodávající rozváží zboží po regionech ČR v pravidelných intervalech a na přání kupujícíh zajišťuje nastěhování a montáž, což je nutno dohodnout individuálně. Termín dodání zboží je sdělen kupujícímu s potvrzením objednávky. Paušální cena dopravy po Praze za typovou zásilku je 1500Kč, Středočeský kraj 2500Kč, kraje: JČ, VČ, SČ, a ZČ 3000Kč, Morava: 3500Kč. Typová zásilka je zásilka do 10cbm objemu a do 1500kg. Cena dopravy se může lišit od paušální ceny dopravy vlivem skokového zdražení pohonných hmot nebo vlivem zvláštních požadavků zákazníka na dopravu nebo balení. Platná cena dopravy je uvedena vždy na potvrzení objednávky. V případě navýšení ceny dopravy proti paušální ceně dopravy má zákazník právo zrušit objednávku nebo změnit požadované dopravní podmínky do 3 dnů od přijetí příslušného potvrzení objednávky. Cena dopravy nezahrnuje nastěhování a instalaci nábytku, to je možné dohodnout zlvášť za příplatek.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu reklamace@QO.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
IX.
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.
X.
Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 20.7.2007 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Aktualizováno 20.7.2007
Za společnost Quick Office s.r.o. schválil Ing. Stanislav Čubok,
jednatel společnosti